Blogi

Näillä kolmella vinkille parannat kielipalvelusi menestymistä

Kääntäjä tai tulkki: Oletko miettinyt miten saisit uutta näkökulmaa kielipalvelusi markkinointiin ja sitä kautta enemmän myyntiä ja tuloja? Tässä kolme vinkkiä.

1. Verkkosivut: Läsnäolo verkossa on nykyään välttämätöntä. Omat kotisivut verkossa toimivat markkinoinnin keskuspaikkana. Asiakkaasi ovat jo verkossa, joten mikset sinäkin olisi siellä? Verkosta etsitään tietoja ja tutustutaan tarkemmin kielipalvelusi tietoihin. Ja kun asiakas kiinnostuu, hän ottaa verkon kautta yhteyttä kääntäjään/tulkkiin joko yhteydenottolomakkeella tai soittamalla.

Verkkosivut ovat kaiken lähtökohta, mutta jos ne eivät ole hakukoneystävälliset sivut, asiakkaat eivät löydä niitä verkon laajasta tietomassasta.

2. Löydettävyys: Verkkosivut ovat tärkeät, mutta jos ne eivät ole ns. hakukoneystävälliset sivut, asiakkaat eivät löydä niitä verkosta. Pienillä verkkosivusi teksti- ja/tai koodimuutoksilla on mahdollista saada aikaan merkittäviä tuloksia Googlessa ja näin asiakkaat löytävät kielipalvelusi satojen ja satojen sivujen joukosta.

3. Sisältö: Kun verkkosivusi ovat kunnossa ja kielipalveluja tarvitsevat asiakkaat löytävät ne, seuraava tärkeä asia on sivujesi sisältö. Oletko kertonut asiakkaille riittävästi itsestäsi? Oletko kuvannut mitä palveluja tarjoat? Löytyykö sivuiltasi yhteydenottolomake ja puhelinnumerosi? Kun nämä asiat ovat kunnossa, kielipalvelusi menestymisen eväät ovat olemassa.

Olemme koonneet 20 kohdan tsekkauslistan, jonka avulla selvität kätevästi, mitä keinoja jo hyödynnät markkinoinnissasi ja mitkä uudet keinot sopisivat kielipalvelullesi menestymisen saavuttamiseksi. Jo liittynyt jäsen, lataa tsekkauslista omalle koneellesi. Tsekkauslista on Baabelian premium-sisältöä. Jos et ole vielä liittynyt, liity nyt!

PS. Mikäli edellä olevat vinkit tuntuvat vaikeilta toteuttaa, ei huolta. Liity mukaan ja ne hoituvat Baabelian kautta.

Joel / Baabelia.fi

 

Kääntäjä ja tulkki:

Lue lisää Baabeliasta

 


13/02/2018