Näillä kolmella vinkille parannat kielipalvelusi menestymistä
Kääntäjä tai tulkki: Oletko miettinyt miten saisit uutta näkökulmaa kielipalvelusi markkinointiin ja sitä kautta enemmän myyntiä ja tuloja? Tässä kolme vinkkiä.
1. Verkkosivut: Läsnäolo verkossa on nykyään välttämätöntä. Omat kotisivut verkossa toimivat markkinoinnin keskuspaikkana. Asiakkaasi ovat jo verkossa, joten mikset sinäkin olisi siellä? Verkosta etsitään tietoja ja tutustutaan tarkemmin kielipalvelusi tietoihin. Ja kun asiakas kiinnostuu, hän ottaa verkon kautta yhteyttä kääntäjään/tulkkiin joko yhteydenottolomakkeella tai soittamalla.
Verkkosivut ovat kaiken lähtökohta, mutta jos ne eivät ole hakukoneystävälliset sivut, asiakkaat eivät löydä niitä verkon laajasta tietomassasta.
2. Löydettävyys: Verkkosivut ovat tärkeät, mutta jos ne eivät ole ns. hakukoneystävälliset sivut, asiakkaat eivät löydä niitä verkosta. Pienillä verkkosivusi teksti- ja/tai koodimuutoksilla on mahdollista saada aikaan merkittäviä tuloksia Googlessa ja näin asiakkaat löytävät kielipalvelusi satojen ja satojen sivujen joukosta.
3. Sisältö: Kun verkkosivusi ovat kunnossa ja kielipalveluja tarvitsevat asiakkaat löytävät ne, seuraava tärkeä asia on sivujesi sisältö. Oletko kertonut asiakkaille riittävästi itsestäsi? Oletko kuvannut mitä palveluja tarjoat? Löytyykö sivuiltasi yhteydenottolomake ja puhelinnumerosi? Kun nämä asiat ovat kunnossa, kielipalvelusi menestymisen eväät ovat olemassa.
Mikäli edellä olevat vinkit tuntuvat vaikeilta toteuttaa, ei huolta. Liity mukaan Baabeliaan ja ne hoituvat meidän kautta. Rekisteröidy Baabeliaan
Katso myös vinkit tarjouspyyntöön vastaamiseen.
Baabelia.fi